poniedziałek, 9 grudnia 2013

ZŁOTA MYŚL NA DZIŚ


Mamy kolejny, cudowny poniedziałek!
Dziś znów możemy zacząć podbijanie swojego Świata!

Pamiętajcie przyjaciele, że to Wy musicie wyznaczyć sobie 
cele, kursy, kierunki waszego życiowego rejsu!

Nie pływajcie bezwładnie po falach oceanu życia - 
tacy ludzie, którzy nie wiedzą kim są, co lubią, 
co ich fascynuje są "bezpłciowi", nudni i przy nich 
nie można "wzrastać". 

Pokazujcie więc innym jaki jest wasz kurs - co lubicie, 
czym zajmujecie się na co dzień, do czego zmierzacie. 

Zdziwicie się jak prędko znajdą się ludzie chętni, aby 
dołączyć do Waszej podróży - bo płyną w tym samym 
kierunku, fascynują się podobnymi rzeczami co Wy, 
chcą wymieniać się spostrzeżeniami, podtrzymywać na duchu podczas "sztormu", służyć życiowym doświadczeniem.

Dlatego ja tak bardzo lubię ludzi, którzy pasjonują się 
rozwojem osobistym, kreowaniem swojego życia, zdobywaniem kolejnych szczytów swoich możliwości. 

Marzy mi się, aby ten blog stał się miejscem do którego zaglądać będą osoby podobne do mnie. 

Czy ktoś jest chętny na dołączenie do mojego rejsu?
 Na odpowiedzi czekam w komentarzu ;) 

Twoja agusand

PS. Jeśli spodobał Ci się mój wpis to nie bądź anonimowym obserwatorem. Zostaw po sobie ślad - polub go, skomentuj, lub udostępnij, bo może ktoś z Twoich znajomych znajduje akurat w takim momencie życia, że te słowa dadzą mu pozytywnego kopa do działania!


Dzięki!

2 komentarze:

  1. Spróbuję :) A co.. u mnie niestety są ograniczenia finansowe i do tego bezpłatny wychowawczy, ale rozwijać się mozna również za free, on line i we własnych czterech ścianach :)

    OdpowiedzUsuń