poniedziałek, 13 stycznia 2014

ZŁOTA MYŚL NA DZIŚ



Witaj w ten cudny poniedziałkowy poranek ;) 

Już pewnie nie raz wspominałam, że kocham poniedziałki. 

Dla mnie to magiczny dzień, bo daje wiele możliwości na nowy tydzień i 
czas na realizacje marzeń ;) 

Ale nie o tym chciałam pisać ;) 

Postanowiłam dziś,że myśli w tym tygodniu będą związane
z prawem przyciągania. 

Jest to prawo ziemskie posiadające największą moc!

Konkretnie chodzi o to, że wizje, które tworzymy w naszych 
głowach i myśli, którymi się karmimy są podwaliną pod 
realne wydarzenia, które zdarzą się w naszym życiu!

Jeśli spodziewasz się jakiegoś nieszczęścia i myślisz o nim
nagminnie bo się go boisz to zapewne je przyciągniesz. 

Jeśli myślisz, że możesz zrzucić kilka zbędnych kilogramów
i podejmiesz odpowiednie działania to rezultaty będą
zadziwiające ;) 

Pamiętaj, że wszystko ZACZYNA SIĘ W TWOJEJ GŁOWIE ;)
 
Fantastycznego tygodnia życzę!

Twoja agusand



PS. Jeśli spodobał Ci się mój wpis to nie bądź anonimowym obserwatorem. Zostaw po sobie ślad - polub go, skomentuj, lub udostępnij, bo może ktoś z Twoich znajomych znajduje akurat w takim momencie życia, że te słowa dadzą mu pozytywnego kopa do działania!




Dzięki!

2 komentarze:

  1. hmm jeśli dajesz to myśl "mam dużo, dlatego daję". tydzień temu odwiedzili nas Ojcowie którzy wyjeżdżają na misję do Afryki. Opowiedzieli nam jak to pojechali do biednej wioski gdzie spotkali dziewczynkę która kurczowo trzymała zdechłego szczura z uśmiechem na twarzy. Przerażeni zapytali dlaczego tak tego szczura trzyma, na co z uśmiechem odpowiedziała im: "bo tego wieczoru najem się do syta" (żal serduszko ścisnął) Do czego zmierzam? Rozprowadzali 2 - miesięcznik o misjach. Koszt 4 zł - koszty druku itp itd., jednak każdy dawał ile chciał. Dałem 10 zł a 2 dni później dostałem pewne zlecenie które przyniesie mi (jak zbiorę haracz ;) ) 120 zł. Sekret działa :) Daj z uśmiechem a wróci to do Ciebie...Miłego EFEKTYWNEGO dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawać można na różne sposoby ;) W sensie materialnie, intelektualnie (co najbardziej lubię czynić), ale tu masz rację...Babci mojego męża miała zawsze zwyczaj mawiać: Jak komuś coś szczerze dasz to dobro do Ciebie wróci ze zdwojoną siłą ;) I tu mam dobry pomysł na jednego z kolejnych postów ;) Dzięki Bejbe :*

    OdpowiedzUsuń