poniedziałek, 24 marca 2014

"KOBIETA NIEZALEŻNA" KAMILI ROWIŃSKIEJ - LEKTURA OBOWIĄZKOWA




Witaj przyjacielu!
Pewnie zastanawiasz się czemu od dłuższego czasu niewiele na moim blogu się dzieje. A dzieje się tak niewiele dlatego, że dość sporo dzieje się w moim życiu realnie. Aktualnie jestem w 31 tygodniu ciąży z drugim syneczkiem, co wiąże się z pracami przystosowawczymi w naszym mieszkanku,  "walczymy" z rozbudową naszego domu rodzinnego, chłonę tajniki rozwoju własnego biznesu MLM współpracując z popularną siecią dystrybuującą kosmetyki i suplementy diety w systemie sprzedaży bezpośredniej, cały czas chłonę jak gąbka wiedzę z zakresu rozwoju osobistego i zaczęłam się otaczać fantastycznymi kobietami, które tak jak ja mają ambicje, cele, marzenia i dążą każdego dnia do ich realizacji. 

Towarzyszą temu wszystkiemu uczucia: szczęścia, spełnienia, zadowolenia, poczucia, że dążę we właściwym kierunku i każdy dzień przybliża mnie coraz bardziej do mojego celu - bycia kobietą niezależną

I nie chodzi tu tylko i wyłącznie o kwestię finansową, bowiem jestem częścią rodziny, którą tworzymy w trójkę z moim mężem i syneczkiem (za chwil kilka i z drugim) i razem pracujemy na nasze szczęście. 

Niemniej dla mnie kobieta niezależna to taka, która posiada poza swoim własnym budżetem, swoje zdanie, swoje pasje, swoje pragnienia (cele, marzenia), ma świadomość własnej wartości i szanuje swoje ciało, pielęgnuje siebie zewnętrznie, jak i wewnętrznie z poczuciem, że to co "zasieje" dzisiaj przyniesie wprost proporcjonalne plony w przyszłości. 

 
Taką kobietą zapewne jest pani Kamila Rowińska - której książkę pt. "Kobieta Niezależna" mam właśnie przyjemność kończyć. Przedstawia w niej postacie kobiet, które w swoim życiu dotarły do tego, do czego zmierzam dziś ja. Wiele z nich osiągnęło już spektakularne efekty swojej ciężkiej pracy, stosując w swoim życiu zasady planowania, systematyczności, a przede wszystkim ciągłego szkolenia się i wdrażania w swoje życie i działania zasad, których się nauczyły z wykładów, szkoleń i sesji trenerskich. 

Dowiadujemy się więc z tej pozycji jak ważne jest zrozumienie siebie samej, swoich potrzeb, ustawienie w życiu priorytetów, podjęcie systematycznych działań, tworzenie planów dnia, tygodnia, etc. 

Myślę, że jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich kobiet i  w każdym wieku, które w swoim sercu mają poczucie, że zasługują w swoim życiu na COŚ WIĘCEJ niż mają dotychczas, czują swoją wyjątkowość, a nie wiedzą, jak ją z siebie wydobyć i wykorzystać ;). 

I uwierzcie mi, że nie trzeba wcale rezygnować ze swojej RODZINY, aby osiągnąć w życiu coś wyjątkowego. Można połączyć role matki, żony, pani domu, córki,  kobiety przedsiębiorczej, kobiety z pasjami przy 24 godzinach na dobę i przynajmniej 7 godzinach snu w tym czasie ;)

POLECAM!

Tę fantastyczną książkę możesz kupić w promocyjnej cenie  (dla czytelników tego bloga), wybierając czy chcesz: 

WERSJĘ ELEKTRONICZNĄ (pdf)

WERSJĘ DRUKOWANĄ 


 Pobierz TUTAJ bezpłatny fragment "Kobiety Niezależnej"

                       
Zachęcam także czytelniczki tego bloga (czytelników oczywiście także ;) do wyrażenia swojej opinii na temat tej pozycji, jeśli ją mieli przyjemność przeczytać. Z chęcią poznam wasze opinie i skonfrontuję z moimi ;)
agusand

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz