piątek, 28 marca 2014

ZŁOTA MYŚL NA DZIŚ


Dziś piątek - mózgi zmęczone zapewne po całym tygodniu w pracy, szkole...
Także ja na ten piątkowy dzień postanowiłam rzucić Wam taką myśl do przemyślenia w weekend i oczywiście do wdrożenia w życie -
jeśli ktoś jeszcze nie stosuje tych trzech podpunktów ;)


Miłego weekendowania!


Wasza agusand

Ps. I pamiętajcie - dobre myśli przyciągają dobre zbiegi okoliczności! 

Chcecie więcej na ten temat? Polecam te materiały: 

http://vitale.pl/sukceszagusand,vitale/


2 komentarze:

  1. Hej zostawiłaś bloga, ale może jest jakaś szansa, że przeczytasz mój komentarz (I hope).
    Uwielbiam takie blogi, pełne pozytywnej energii, rozwojowe, dążę do tego by w przyszłości też pisać takie posty dla innych :) I aż nie wierzę, że masz tak mało obserwatorów, że przez rok nie udało ci się zdobyć większego zainteresowania. Może zła czcionka i wygląd, może złe zarządzanie blogiem, ale na pewno nie treść. Treść postów jest wspaniała ! Powinnaś pisać dalej, może na innym adresie, może zrobić coś inaczej, ale pisać i sprawiać, że ludzie uśmiechną się czytając to co napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nika K. dzięki za ten komentarz! Od kilku tygodni borykała się z myślemi czy by nie wrócić do tego bloga, bo sporo osób tu zagląda mimo, że przestałam publikować (bo siedzę teraz głównie w temetyce pieczenia i zdobienia tortów i publikuję na www.katalogtortow.blogspot.com), ale Twój komentarz jest odpowiedzą na moje myślowe zmagania ;) Wrócę tu więc z nową energią i pomysłami ;) DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń