czwartek, 27 marca 2014

ZŁOTA MYŚL NA DZIŚ



Drogie Panie dziś coś o nas i dla nas!

Myślę, że powyższego obrazka za dużo komentować nie muszę - on mówi sam przez się ;) 

Ciekawa jestem Waszych komentarzy. Jakie jest Wasze stanowisko w tej kwestii? 
Czy walczycie o swoją tożsamość, pasje, czas tylko dla Was, czy z pokorą poświęcacie całe swoje życie innym zakładając, że to prawidłowa postawa? 

Wrzućcie ten wpis/ fotkę na FB - niech zrobi zamieszanie ;) 

Udostępniajcie swoim przyjaciółkom, koleżankom, cioteczkom, sąsiadkom - niech na wiosnę przypomną sobie, że mają w sobie ukryte piękno i potencjał. Sprawcie by wystawiły buźki na słoneczko, chwyciły za dobrą książkę, poszły do fryzjera - TO CZAS TYLKO DLA NAS
I moim zdaniem każda kobieta ma pełne prawo do tego aby go mieć! Panowie chodzą z kumplami na piwo, ryby, treningi,  oglądają wieczorem mecze, biegają dla zdrowia, czytają gazetkę, robią sobie drzemkę po pracy... Znacie to? 
To dlaczego Wy nie macie mieć prawa do swoich przyjemności? 

Ostatnio miałam okazję rozmawiać z kilkunastoma babeczkami na ten temat i zadawałam pytanie: "ile czasu poświęcają SOBIE?" Chodziło oczywiście o dbanie o twarz, makijaż, ciało, włosy, swój rozwój osobisty i wiecie co? 

 PRZERAZIŁAM SIĘ!

 Dlaczego kobiety tak mało czasu poświęcają sobie samym? 

Może Wy mnie uświadomicie...

Temat uważam za otwarty, zasypcie mnie komentarzami pod artykułem!

agusand

2 komentarze:

  1. Świetna ta myśl:) Całkowicie się z nią zgadzam. Ja staram się wszystko równoważyć, tzn. poświęcam bardzo dużo czasu rodzinie, jednak dla siebie też zawsze muszę go wyskrobać. Tak, aby mieć czas na zadbanie o siebie, ale również na poczytanie książki, obejrzenie ciekawego filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci powiem Aga, że jesteś w grupie 2 na 10 kobiet, które z czystym sumieniem mogą to powiedzieć. Widzę, że jest duże zapotrzebowanie na uświadamianie kobiet w tym temacie. Co myślisz o takim audio szkoleniu, lub cyklu artykułów na blogu na temat ważności "czasu dla siebie" wśród kobiet i praktycznym radom jak go wygospodarować?

      Usuń