wtorek, 4 listopada 2014

COME BACK ;)

 
 
Cześć Kochani ;)
 
Pytacie mnie: "co się z Tobą stało, że już nie publikujesz?",
"dlaczego porzuciłaś bloga?", "czy jest nadzieja na nowe treści?"
 
 
W odpowiedzi na pierwsze pytanie:
Stało się w moim życiu bardzo dużo. W maju urodził się mój drugi syn Franek.

W międzyczasie szykowałam się do tego wielkiego wydarzenia,
a także wdrażałam w tajniki dekorowania tortów,
gdyż odnalazłam w tej dziedzinie cząstkę siebie ;)
 
Po porodzie każdą wolną chwilkę poświęcałam więc na pieczenie i zdobienie.
Efekty moich tortowych działań możecie odnaleźć na blogu KATALOG TORTÓW (www.katalogtortow.blogspot.com)
 
 
Wiele czasu poświęciłam na te słodkie, małe dzieła sztuki,
aby każdy z tortów miał w sobie "to coś" ;)
 
Blog powstał z myślą o moich aktualnych i przyszłych klientach,
a także dla osób szukających pomysłów na zdobienie tortów.
 
"Dlaczego porzuciłaś bloga?"
Ponieważ wyznaję zasadę, że jak coś trzeba robić,
to należy robić to dobrze i porządnie. Aby dawać komuś wiedzę
 z zakresu motywacji i rozwoju osobistego należy tę wiedzę
 odpowiednio dobrać w słowa, a przede wszystkim ciągle się
 w tym kierunku doskonalić. Biegając z kuchni do "wózka" nie
 miałam za bardzo czasu na szkolenie siebie.
Musiałam wybrać: albo blog o rozwoju osobistym, albo torty.
Wybrałam torty...
 
"czy jest nadzieja na nowe treści"?
Nie byłabym sobą, gdybym nie miała w głowie miliona
myśli motywacyjnych i pozytywnych treści.
Wiele z nich spisywałam, z nadzieją, że może kiedyś
znowu je wykorzystam jako inspirującą treść na bloga.

Od kilku tygodni zastanawiałam się, czy nie zacząć znowu
 publikować, ponieważ zauważyłam, że zagląda tu sporo
osób i pyta co dalej z blogiem.

Szykuję zatem plan wpisów na najbliższy miesiąc i
 ruszam "z kopyta" z nową energią ;)
 Myślę także nad zmianą szaty graficznej, aby była
"przyjemniejsza dla oka"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz